reklama

O pravde a tréme

To, čo na tomto národe, najviac si cením, je jeho mierna povaha. No i keď časom sa to trocha mení, našťastie chýba mu odvaha. (RF národný básnik a ochranca spravodlivých)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ďakujem že ste tu všetci, ktorí ste prišli. Ďakujem aj tým, ktorí neprišli, pretože neprišli. Pretože keby prišli, tak by ste nemohli prísť vy, lebo by ste sa tu všetci nezmestili. A to by bola škoda. Najmä pre vás. Pre nich nie, lebo oni by tu boli a vy nie. Ale našťastie neprišli, takže tu môžete byť, tak sa im poďakujme a takto na diaľku im za to zatlieskajme. Ďakujem. Tak a teraz k veci. Poviem vám pravdu.. lebo nebudem klamať, pretože keby som klamal, tak by ste to určite zistili a boli by ste z toho sklamaní. A možno by ste sa cítili aj oklamaní. Jedine že by ste na to neprišli, a vtedy by ste sa cítili ok a naozaj dobre, pretože by ste mi úplne verili. A viera uzdravuje. Ja poznám jednu Vieru a ona ma niekedy dávno naozaj veľmi efektívne, rýchlo a prijemne uzdravila. A to som nebol ani veľmi chorý. Ale nie o tom som chcel. Práve preto som načal tu tému, že vám budem hovoriť pravdu, preto že pravda je taká, že vlastne ani neviem o čom som chcel vlastne hovoriť. Ale nevadí, ja vám aj tak ďakujem za pozornosť a dovidenia. Alebo dobre, už keď som tu.. tak vám poviem ako to bolo. V skutočnosti som si tento výstup dôkladne pripravil aj napísal naozaj dopodrobna, pretože sa priznám, že som trochu ako rybka Dory. Určite to poznáte: ahoj volám sa Dory a mám výpadky krátkodobej pamäte. Nevideli ste niekde mojich rodičov? Nie? Nevadí. A čo som tým chcel vlastne povedať? Aha, že som si to aj napísal a niekde som tie poznámky zapštrosil. Zapotrošil. Možno by sa dalo povedať, že aj zapštrosil. Viete čo je to zapštrosiť? Čo robí pštros keď má stres a trému? Vopchá hlavu do piesku. Hlavne keď má threemu. To pchajú hlavu do piesku všetci podozriví. A niekedy ju pchajú aj inde (Konkrétne viete kde. Viete? Áno, do riti. Doo riti aj celou trémou. Aj threemou. Threema spôsobuje stres. To je vedecky dokázané) No nič, to len tak na okraj, To aby ste si nemysleli, že som nezodpovedný a že som sa na tento výstup nepripravil. Nie vážne. Vidím, že mi neveríte. No nič, dobre robíte. Naozaj som sa nepripravil.

Keď ma sem zavolali, povedali mi, že to ma byt na tému.. o tréme.. tak áno presne tak. Aj ja mám trému jak hovado, preto som úplne zabudol čo som chcel povedať. Nevadí skúsme niečo spolu vymyslieť. Povedzte mi tému a ja vám na to poviem nejaký príbeh, bájku alebo vtip. Nech sa páči. Čo? Chcete bájku o Gorile? Nie. Ste si istí. Ste. No dobre. Kde bolo tam bolo, počas obedňajšej pauzy, svedkami sme kauzy. A pri tom nie sme jehovovi, ale sme len jeho noví. Jeho noví voliči, ktorých pošle do... A tí čo sú nahratí, tak sú teraz nahratí. A tak trochu nasratí. No po chvíli gorila, späť do džungle sa vnorila. Skončila sa táto bájka, na stožiari veje vlajka. A ja si to užívam, ja sa cítim dobre. Lebo život v prírode, je vďaka tejto výhode, úplne a celkom v pohode.

 
 
   
Marek Namešpetra

Marek Namešpetra

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  60x

Osobný fitness trener a výživovy poradca, amatérsky spisovateľ, príležitostný zabávač, fitmejker rovnako ako vtipmejker. Extrovertny introvert. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu