reklama

Vegan vs Mäsožravec

Upozornenie: Uvedené skutočnosti, sú vyslovene osobné skúsenosti autora, nie jeho odporúčaním. Akákoľvek podobnosť so skúsenosťami kohokoľvek iného, je čisto náhodná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Minulý mäsiac som sa stal vegánom. Na dva dni. Cítil som sa skvele. Bezprecedentne a bez predsudkov v bezpečí ako v bezváhovom stave. Svieži ako vánok. Ľahký ako motýľ, len už som nebol schopný bodať ako včela. Vlastne dva dni mi stačili na to aby som stratil aj iné schopnosti. Napríklad som sa prestal smiať na vtipoch. Aj na vlastných. A to mám naozaj skvelé vtipy. Ale úprimne, zase usmieval som sa v kuse. Ako Mona Líza. Taký tajomný, neurčitý, mierne schizofrenický úsmev. Tiež som stratil schopnosť nadávať na vodičov a polovodičov, ktorí brzdia premávku. Odrazu mi bolo všetko jedlo. Vlastne jedno. Vlastne som stratil aj schopnosť tešiť sa na jedlo. Na tretí deň (pred tým ako som vstal z mŕtvych) som začal všade vidieť: Steaky. Veľké šťavnaté steaky. Medium. Ale môžu byť aj krvavé. To je úplne jedlo. Vlastne jedno. Vlastne som stále myslel na jedlo a to isté. Vyvrcholilo to tým, že pri sledovaní televízie, v ktorej práve ukazovali mamu, ktorá varí lepšie ako tvoja, som zahryzol svojej manželke do zadku. A nie, nebol to sexuálny motív (keďže ako som spomínal schopnosť bodať ako včela mi odišla medzi prvými). Vtedy som povedal a dosť. Vlastne v skutočnosti moja manželka povedala a dosť! Keď si hladný už to nie si ty! Nebyť jej, tak sa z toho už asi ani nedostanem. Upadol som totiž do takej letargie, že keby ste mi povedali, že Danko dospel k sebareflexii a odišiel z politiky, tak to so mnou ani nepohne. Ale späť k zmŕtvychvstaniu. Už po prvom súste sadlo mäsa, vstal z mŕtvych, aj môj najlepší priateľ človeka. Manželka bola samozrejme nadšená. Zase som to bol ja. Krutý a nenásytný mäsožravec. A krátko na to som si už robil praženicu z nevinných ešte nevyliahnutých kuriatok, ukradol som mlieko krave, čo je absolútne proti prírode, zjedol som mŕtvu rybu a do dressigu som si pridal med, ktorý som neprávom potiahol včelám. Postavil som sa na zadné a proti prírode. A čo na to príroda? Tak o tom už v ďalšom blogu. Zatiaľ dovi a dobrú chuť. 

Marek Namešpetra

Marek Namešpetra

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  81x

Osobný fitness trener a výživovy poradca, amatérsky spisovateľ, príležitostný zabávač, fitmejker rovnako ako vtipmejker. Extrovertny introvert. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu